Tuesday, March 25, 2014

2nd Bali Trip (7 Mac 2013 – 10 Mac 2013) - Day 1

Assalamualaikum, kita bertemu lg,aku tak tau ada org yg baca blog ni ke tak,tapi aku share apa yg aku rasa aku patot share. Hehehe. Ni 2nd time aku ke Bali, kali ni dengan Ily, Ayie (adik Ily), Jaja ngan Haziq. Pukul 11.30 a.m kitorang dah bertolak ke LCCT and jumpa dgn Haziq ngan Jaja kat sana sebab dorang dr Ipoh. Selalu boleh ja self checkin tapi kali ni entah apa mslh, aku je yg tak boleh. Mcm biasa, perjalanan lebih kurang 3 jam and bila dah sampai sana dh ada supir yg tunggu siap pegang name board lg,terasa mcm rrrrtis. Hahaha. Kitorang dah book supir dari Malaysia, senang sebab kitorang ber5, kalau nak amik teksi dh kena amik 2 teksi,rugi. Nanti aku bg tau lebih detail psl supir kitorang. Harga transport dari airport ke Kuta then return dari kuta ke airport ialah RP 200000.00

Sampai je Bali, mmg dah malam, lapar gila dah kot. Kitorang mintak Pak Toto bawak kitorang makan dekat Wong Solo, serious kat Malaysia sendiri pon tak pernah makan,hehehe. Supir yang kitorang amik ni Islam,so senang sikit and lebih yakin dengan kedai yg dia bawak.







Then terus je ke hotel, nama hotel kitorang Ecostay Guesthouse, jalan nak masuk dia memang sempit,muat untuk sebijik motor je. Tapi hotel ni memang selesa, bersih, then dekat pulak dengan Kuta, berbaloi dengan harga Rm80 semalam. Malam tu kitorang jalan area Kuta je, apa yg berlaku malam tu, biarkan berlalu.





No comments:

Post a Comment