Wednesday, May 27, 2015

2nd Bangkok Trip (20 May 2015 - 26 May 2015) - Day 1

Assalamualaikum, entry kali ni aku nak cerita psl trip ke Bangkok  last week, lama juga kat sana sebenarnya, dalm 7 hari. Tapi kebanyakan tempat yang aku pergi sama trip aku ke Bangkok sebelum ni, so aku just update tempat yg 1st time aku sampai je kali ni. And agak frust bila copy gambar masuk laptop then gambar corrupt, tak boleh tengok. haih,

Trip kali ni aku ber3 dengan Ily and Jaja,  Plan asalnya nak tidur airport je sebab sampai pon dah pukul 10.00 malam so rugi kalau checkin hotel, tapi bila sampai je, dorang tengok terus tak jadi nak tidur, hehehe. So nak cari hotel last minute memang agak susah lah tp nasib betul2 depan Don Mueang Airport ni ada Amari Hotel. So kitorang terus tny kalau ada bilik kosong tp nak jadi cerita semua fully booked. Tapi nasib dorang ada provide taxi ke hotel lain, and kitorang pon ok je sebab tu je pilihan yg ada. Aku lupa nak tulis apa nama hotel tu tp just sesuai untuk korang tidur je lah, semalam 1000 baht and kalau nak WIFI kena bayar lain, hahahaha.



Gambar ihsan google sebab dah malas nak amik gambar time ni.


No comments:

Post a Comment